Digital Marketing Days в LvBS

28-29 вересня Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на нову навчальну програму «Digital Marketing Days» від професіоналів digital-сфери. Упродовж двох днів учасники отримають конкретні інструменти побудови digital-стратегії, структурують свої знання про цифровий маркетинг та дізнаються, як створювати контент, який перетворює споживачів на відданих «послів бренду».

Сьогодні цифрові технології докорінно змінили не лише маркетинг, а й цілий світ. Все стає digital. Як має поводитись бізнес в умовах цієї цифрової трансформації? Як побудувати ефективну digital-стратегію та інтегрувати її на різних рівнях компанії? Відповіді на ці та інші запитання учасники шукатимуть та обговорюватимуть під час сесій та практичних воркшопів «Digital Marketing Days».

DMD

Зареєструватися на програму

Вплив діджиталізації вже є не новим, проте цифрова економіка виходить на наступний рівень, що передбачає не лише безпрецедентні виклики, а й багато нових можливостей для бізнесу. Цифрові інструменти та тренди увійшли в бізнес-середовище і значно змінили те, як ми спілкуємось, працюємо, споживаємо, купуємо, продаємо. І навіть більше – ці тренди трансформують цілі галузі та змінюють підходи до ведення бізнесу.

Сучасні споживачі – покоління, яке звикло мати доступ до великих об’ємів інформації в один клік, безперервно знаходитися на зв’язку і отримувати саме те, що потрібно – саме зараз. Учасники зможуть пройти «digital-шляхом» свого споживача та зрозуміти, як на кожному етапі розмовляти з ним його мовою, пропонувати продукт, який відповідає саме його бажанням – і в підсумку створити цінність та конкурентні переваги для свого бізнесу.

У програмі курсу:

  1. Цифрові мегатренди, що змінюють ринок. Як digital і social тренди змінюють бізнес-моделі? Які можливості та загрози цифрової ери?
  2. Робота з соціальними мережами. Творення бренд-стратегії та її інтеграція з соціальними медіа. Особливості роботи з різними digital-платформами. Контент, що змушує повертатися: як творити додаткову цінність онлайн? Як бренду реагувати на негатив у соцмережах?
  3. Використання online-досліджень та Big Data для прийняття бізнес-рішень. Як проводити online-дослідження та ефективно їх використовувати?

Також у програмі розгляд кейсу «Club 4 Paws».

Програма розрахована на:

  • власників бізнесу, які хочуть, щоб їхня компанія ступила на свій «digital-шлях»;
  • бренд- та PR-менеджерів, які хочуть просувати свої бренди в мережі;
  • працівників digital-сфери, які хочуть поглибити та систематизувати свої знання та отримати нові інструменти для роботи.

Викладачі:

SavanevskyyМаксим Саваневський, керуючий партнер групи компаній PlusOne, яка спеціалізується на розробці та реалізації стратегічних комунікацій для бізнесу, політики і неурядового сектору. PlusOne включає комунікаційну компанію, цифрову компанію та продакшн. Максим також є співзасновником Українського Кризового Медіа Центру. В середині 2000-х створив видання Watcher.com.ua.

 

Dmytro LikhovyyДмитро Ліховий, керуючий партнер PlusOne. 11 років займається розробкою онлайн-ігор. 2009 року заснував студію з розробки казуальних та соціальних онлайн-ігор geim.pro. Співзасновник групи компаній PlusOne. Керуючий партнер, очолює digital-напрямок групи.

 

Yaroslav VedmidЯрослав Ведмідь, співзасновник агенції Postmen (2013 року). У комунікаціях з 1999 року, до цього був журналістом і редактором в «ІнвестГазеті». Працював у низці агентств: AHT Group, Прайм-Тайм, Агентство соціального проектування. Заснував PR-агентство MTI Consulting, яке за 6 років реалізовує 100+ проектів для понад 40 клієнтів. Має досвід роботи у політиці, запускав 2009 р. цифровий штаб Арсенія Яценюка (бренд «На фронті змін»). Співзасновник стартапу PlusOne DA, що за рік увійшов у ТОП-10 українських цифрових агентств. Інвестує в інтернет-бізнеси.

Sergii TrukhimovychСергій Трухімович, креативний самурай та засновник студії творчих ініціацій CRESPO та письменник у ЛА «Піраміда», медіатренер. Раніше працював у медіа: на радіо «Львівська хвиля»; телеканалі ZIK, зокрема, сценаристом та ведучим. Зараз займається консультуванням із питань розвитку креативного мислення, розробкою та супроводом рекламних проектів, копірайтингом, персональним коучінгом.

Спеціальний гість

Roman GolubovskyyРоман Голубовський, засновник сатиричного онлайн-видання UaReview, що публікує вигадані (фейкові) новини. Матеріали UaReview неодноразово потрапляли в ЗМІ під виглядом справжніх новин, після чого герої публікацій, серед яких Дмитро Табачник, Олег Ляшко, Сергій Безруков, були змушені їх спростовувати. Роман працює керівником відділу інтернет-маркетингу медіахолдингу ZIK, займається блогінгом, є активним користувачем соцмереж Facebook та Twitter. Характер нордичний, виховує кота.

Час проведення: 28-29 вересня 2016 року.
Місце проведення: Львівська бізнес-школа УКУ, вул. Козельницька, 2а, авд. 311.

Вартість: 

рання реєстрація до 16.09.2016 – 4200 грн
після 16.09.2016 – 5200 грн

Для участі у програмі заповніть, будь ласка, реєстраційну форму.

Контактна особа: Ігор Кривий, ikryvyy@www.knowledge.lvbs.com.ua, +38 067 675 66 08.